Sista veckan nu

Nu är det inte många dagar kvar på jobbet!
Känns tråkigt faktiskt. Hade/har sjukt kul där. Givande jobb, definitivt!
Har lärt mig massvis. Men allt gott har ett slut, sägs det.

Jag har faktiskt sökt 5 liknande jobb idag. Personlig assistent kanske är min grej (:
Får se om jag får något svar! Hoppas hoppas..

Hade super mysigt i Värmland med mami och papi i helgen. Vi tar en repris nästa helg :)
Då fyller även pappa år! Plocka svamp ska vi också! Finns inget roligare alltså. Haha vilken nörd jag är.

Idag tränade jag, Anna och Adde. Det var första gången på riktigt länge nu.
Den här sommaren har varit riktigt slapp! Men vi power walkade en halv timme och joggade lite.
Blir lika imorgon! Här ska brännas fett :)


Näe, nu ska jag göra mig i ordning för att jobba natt (min sista natt)! Ha en trevlig kväll.
Puss på Magnus ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0