GOD JUL!

Nu är snart julen över, känns så sjukt bra. Det har varit en väldigt lugn julafton.
Bara jag, mamma, jill och jerry!  Har varit super trevligt. God mat och bra sällskap!
Lite tråkigt att Magnus aldrig kom förbi dock, men det är som det är.
Imorgon blir ännu en stressig dag, måste åka och köpa biljett till juldagen.
Sen blir det att vara med pappa lite som har varit och jobbat idag! Så det blir lite julafton imorgon med kan man säga. Sen ska jag försöka fixa en grej till Anna imorgon också, men kan inte skriva vad här för hon läser säkert ;)
Sen ska jag fixa i ordning mig och åka ner till Anna på lite förfest och sen parken :)
Kommer bli himla kul! Om vi nu får tag i biljetter så att säga.. Hehe :)

Nu ska jag ligga här i soffan en stund och mysa med en hemskt gos-sjuk katt! Sen blir det sängen.
Ska sova uppe hos mami inatt, har inte sovit där sen jag var riktigt liten :) Kommer nog kännas skumt.
Har lånat ut mitt rum till Jill.

Näe, nu blir det mys sen sängen :) hoppas ni har haft en bra julafton!
Skriver om julklappar och sånt imorgon om jag hinner.
GOD JUL (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0