Julstress

Nu var det länge sen jag skrev här igen! Har jobbat en del på sistone sen har det varit massa julstressande så då har bloggen fått lida :) Varför måste jag ens förklara mig? Det är ju min blogg. Aja, så är det i alla fall.
Har köpt dom flesta julklapparna faktiskt! Har bara mamma kvar, ska åka ner på stan snart och köpa nåt fint, det är hon verkligen värd!
Jobbade natt inatt också, det gick bra. Men herregud vad trött jag är idag :)
Dock har jag ju faktiskt inte lagt mig än. Hade liksom inte tid att lägga mig när jag kom hem vid åtta.
Upp på Maxi och handla allt till maten, ner å hämta ut paket, köra ner mamma till frissan, åka och handla igen, hämta ved och NU sitter jag här! Tar mig en välförtjänt paus. För inom nån timma ska jag ha varit ner på stan, hämtat julgran och börjat med lite mat. 

Näe, satt jag ner så kom tröttheten ikapp mig. Måste göra nåt :)
Ha en fin jul allesammans!
Massa kärlek till Magnus ♥


Jag & världens bästa Josse ♥


Kommentarer
Postat av: josefin

jag och världens bäata madde <3

2010-12-23 @ 12:31:31
Postat av: madeleine

älskar den här bilden på oss! love you <3

2010-12-23 @ 22:58:24
URL: http://madeleinebj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0