Narnia

Idag var jag och Magnus och såg på Narnia. Hade aldrig sett 3D innan, måste säga att jag vart lite besviken.
Reklamen innan själva filmen slog mig med häpnad! Det var så jag hade trott att det skulle vara.
Men under själva filmen var det inte så speciellt. Och filmen var sådär!
Dock är de ju alltid mysigt att kolla på bio med Magnus, så på så sätt var det ju bra :)

Imorgon ska jag jobba 7.30-12. Efter det vet jag faktiskt inte vad som händer!
Middag hos AK med mamma vet jag. Men sen blir det nog bara myskväll med älskling.
Händer ju inte allt för mycket roligt i lilla Mora liksom. Så man missar ju inget direkt (:

Nu ska jag dra mig ner mot sängen, ska ju upp tidigt imorn!
Sov gott alla ni.
M♥M


Jag & Jerry på julafton.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0