Nyårsklänningar

Idag fick jag hem 4 st superduper fina klänningar från nelly! Det var verkligen supersvårt att välja ut en!
Men till slut fastnade jag för en svart :) Så himla fin. Ska lägga upp bild på sen!

Fick mina julklappar av älskling igårkväll också! Han är så himla underbar, kan mig verkligen och vet vad jag tycker om. TACK ÄLSKLING!
Jag fick i alla fall en jättefin ring, två söta dalahästar och sängkläder! Tror inte jag har glömt nåt :)
Så nu är jag en glad flickvän :)
Av mig fick han två tshirtar, kalsonger, hudkrämer, en film och en parfym! Tror han vart glad (:
Det är han sååå värd, min fina Magnus. Jag älskar dig!

Imorgon ska jag vara barnvakt! Ska leka för fullt :)
Så imorgon SKA Elin säga moster eller Madde!!! Madeleine blir nog lite för komplicerat.
Men imorgon smäller det. Om jag så ska muta henne med massa glass :D

Näe, nu ska jag dra mig ner mot sängen!
M♥M


bild från trippen till falun (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0