Djupt andetag

Det händer så mycket, hänger inte med. Försöker hålla hoppet uppe. Men det är svårt, kan inte dölja mina känslor längre. Det kommer bli bra, vet det. Men just nu är det tungt..

Har börjat skriva på en ny låt också, dock är min gamla låt försvunnen? Typiskt. Får höra om det är någon som har kvar den. Den nya låten är iaf jätte fin än så länge. Allt är fint när det kommer ifrån hjärtat :)

Ikväll ska jag och Magnus på hockey! Det blir kul. Ska försöka hitta Anna en sväng där inne också, saknar dig gumman. Länge sen jag var på hockey nu. Det ser vi fram emot :)

Efter hockeyn ska jag och Magnus bara mysa. Bästa jag vet :) Behöver verkligen det nu känner jag.
Och imorgon ska jag ut på en skotertur med Jonas & co. Saknar att umgås med dig Jonas.


Har legat kvar i sängen sen klockan 9, vägrar gå upp!
Förstår inte varför jag inte kan somna om, behöver ju faktiskt sova ut lite.
Men jag måste upp och ta hand om min kära mamma lite, hon är jätte sjuk stackarn.
Tur att hon är ledig!


Idag ska jag vara duktig på att ta kort iaf. Har varit dålig på de på sista tiden! Bättring nu..


Nu ska jag försöka ta mig ur sängen. Hörs senare :) Älskar dig M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0