Snorunge

Ja, det är precis vad jag är. Hade 38 graders feber inatt och snorar och hostar som en tok. Nu får det vara nog!
Inte har jag någon snäll pojkvän som tar hand om mig heller..
Igår var jag med Fia en stund, körde runt på lite fylltrattar å tjänade en slant. Sen åkte jag hem och la mig.
KUL LIV! Mora är fyllt med folk och festerna flödar, men jag är inte ens hemma och är toffel, jag ligger hemma och sover, ensam. Men jag ska nog på tälten nästa helg om jag är bättre! Lär ju passa på nu när man väl får komma in, haha.

Sitter typ 50 fåglar utanför fönstret här och äter bär från vårat träd. Stackare! Dom har haft så dåligt med mat i år. Så jag har bestämt mig för att jag ska köpa fågelmat och hänga ut lite överallt.
Lill-katten ligger på fönsterbrädan och är tvärnöjd i alla fall :) Rör sig inte en meter vill jag lova.

Imorgon hoppas jag att alla bilder jag har beställt kommer! Har beställt ifrån min student, balen och massa på mig och pojkvän. Tror nog att några av dom kan bli riktigt fina.
Sen har jag beställt en fin klänning till nästa helg också, vet dock inte om den är så fin på. Märks väl :)


Nu ska jag snyta mig och lägga mig framför fönstret och kika på de bevingade små vännerna i trädet.

Auf wiedersehen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0