Ally Mcbeal maraton

Nu tänkte jag gå ner och lägga mig och ha ett Ally Mcbeal maraton i min ensamhet :) Magnus är fortfarande sjuk! Det gillar jag inte alls. Hoppas på att han blir frisk tills imorgon så vi kan ta igen all tid vi har förlorat nu.
För tre år sedan mötte jag min drömprins. Kärleken i varandra fann vi för 3 år sedan i februari. Såklart har vi känt varandra långt innan. Men den 23:e februari föll jag pladask :)
Jag kan nog ärligt säga att jag är lika kär nu som då. Alla förhållande har ups and downs, självklart. Men jag är lycklig. Det räcker för mig :) Dessutom blir vårat förhållande bara starkare och starkare med tiden.

Bli frisk nu Magnus. Jag känner mig inte hel utan min soulmate (: PUSS ♥



Ally Mcbeal betyder mycket för mig. När jag och Jes var mindre hatade vi varandra ganska skapligt. Men att se på vårat favorit program tillsammans förde oss tillsammans. I slutet av hennes liv var vi hur tajta som helst. Bästa vänner & systrar. Så nu ska jag lägga mig och tänka tillbaka lite..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0