Tvärkass

På att uppdatera, jag vet!
Shoppade lite med mamma idag i alla fall. Hittade två par leggings. Var nära på att köpa en jätte fin tröja på hm, men nja. Den satt sådär men var skit snygg. Men bara för att en tröja är snygg betyder det inte att den är snygg på, det har jag lärt mig idag (finally)!

Nu ska jag snart iväg till kära pojkvän och övernatta. Går ut mina jeansleggings tills dess :)
Imorgon och fram till söndag är jag hundvakt åt Agge. Bror med familj ska åka till fjällen. Dessutom är jag ensam hemma i helgen, hur ska det gå? Jag och Agge, enbart. Blir nog skoj :P

Vill se Ally Mcbeal säsong 4 nu! Men det blir ju aldrig klart.. Suck! Har blivit besatt tror jag.
Sådan storasyster, sådan lillasyster. Vi verkar ha mycket gemensamt.. Säger mamma iaf :) Hoppas det. Du var och är min förebild sis ♥ 

Nu måste jag skynda mig lite, antar att M snart är här :) PUSS på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0