Eclipse

Idag ska jag och Magnus gå på Eclipse :) Som jag har längtat!
Jag är fortfarande osäker på vilket team jag är med i. Har alltid lutat åt Edward men nu vet jag inte längre.
Jacob är inte helt fel han heller, haha. Får se efter filmen helt enkelt!
Nåja, över till annat.

Köpte en bikini idag! Den satt som en smäck, så det kommer nog bli väl använd.
Sen fick jag med mig en klänning också (skit snygg).
Hittade även en förjävla söt sak till Elin! Men det kan jag inte skriva här ifall systeryster läser det här! ;)

Nu ska jag gå ut i solen en stund. Ha en bra dag folk. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Lena

Sv: Hm okej,ah vi får se.. tack för svaret :D hihi. Måste ses snart..Kram!

2010-07-02 @ 23:07:53
URL: http://nilmini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0