Härlig måndag

Hej hej.
Idag har jag, pappa och ticko myst på stranden.
När vi kom hem fortsatte jag att sola på baksidan, underbart. Älska sommaren!
Dock känns allting tråkigt när darling inte är hemma.
Värst av allt är att den dagen han kommer hem, kommer jag jobba från morgon till natt!
Ska servera på ett bröllop med bästa Josse. Surt.
Sen har vi söndagen till att mysa, då ska vi även till Magnus syster som fyller år.
Börjar jobba på måndagen!! Längtar efter en heldag med bara mys.
Men nästa helg, då är det bara mys på schemat! :)

Längtar faktiskt efter att börja jobba, trivs så bra där.
Ska bli kul att träffa dom andra två sommarvikarierna också.
Känner mig inte helt färdig än, kan inte allt. Men jag har ju dom andra att plåga och fråga sönder, haha.
Tycker synd om er redan! (;


Nu ska jag sova och drömma om darling :) Miss u honey. KOM HEM!


Moster showar för Elin. Snyggt va?


Malena Ernman, Dalhalla.

Mamma & jag i publiken. Publikrekord för klassisk musik! GRYMT!!
Orkar inte lägga upp fler bilder. Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0