Jobba natt

Ja, jag ska alltså jobba natt inatt. Har bara gjort det en gång innan, så håll tummarna för att det går bra :)
Svårast blir nog att gå upp vid sju, slutar ju åtta. Sängen är sååå skön där!
Haha, hade varit lite kul om jag inte tog mig upp alltså ^^

Har kikat på en systemkamera.. Vill ha en tills vi åker till Egypten.
Ja just ja, har glömt säga det. Vi åker den 18 september. Darling ska inte med och det känns inte bra.
Men det här lär ju bli sista året jag åker utomlands med mamma och pappa i alla fall.
Vi kommer ju inte bo kvar här så länge till så jag får väl passa på då :)

Funderar på en weekend till Paris med babe. Eller London? Hmm. Får se vad jag hittar.

Näe, nu ska jag göra mig i ordning lite. Kan ju inte vara soffpotatis hela dagen :D PUSS på er.


Kommentarer
Postat av: HelloNicki

Hello sötnos :)



Kram från USA

2010-07-23 @ 01:49:32
URL: http://hellonicki.se
Postat av: Lena

Åh, trevligt. Skulle vilja åka till Paris. Fast London med dock. Aja, båda ställerna.



Kram

2010-07-23 @ 13:52:11
URL: http://nilmini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0