Rättviiik

Hellu :) Idag har jag varit i Rättvik hela dagen, helt underbart. Har gjort massa skoj!
Elin är världens underbaraste unge. Inte en tråkig stund med henne! (:
Åker nog tillbaka många gånger under veckan då Magnus ska åka bort :'(
Hatar när han är borta, och nu ska han vara borta först tre dagar och sen åka bort igen i sex dagar! Tror ni jag dör eller? Fan så tråkigt.
Ska roa mig med att gå på Orsayran nu på onsdag, är det något att se nu för tiden eller? Antar att jag märker det.
Sen blir det som sagt några trippar till Rättvik till syster, elin och björn!

Igårkväll tog vi ett nattbad :D Fasen så mysigt det var, äälskar vatten! Waah!
Ska försöka övertyga mannen om ett dopp ikväll med. Finns ingen bättre känsla efter ett nattdopp.
Man sover så fruktansvärt gött alltså.

Ska snart åka till Magnus, han kom typ nyss hem så det är väl dags :)
Puss & Kram på er!


Innan Eclipse!

Haha Elin gillar att tugga på snusdosor :D Söt eller? JA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0