v 29

Ja då var det vecka 29, vilket innebär att jag började jobba idag!
Det gick toppen. Jobbade med en tjej jag aldrig hade träffat förut, men det gick toppen.
Dock satt vi och gäspade ikapp en stor del av dagen. Men imorgon har jag besämt mig för att vara mycket piggare!
Mamma och Ticko åkte till syster idag. Ticko ska bo där i två veckor!
Pappa åker imorgon bitti. Sen är det bara jag kvar. Och katterna förstås.
Kommer nog bli ganska ensamt, men jag har ju Magnus i alla fall. Dock drar han iväg till helgen igen.
Hatar verkligen när han är borta. Får åka till syster, som vanligt. Där glömmer jag nästan hur jobbigt det är :)

Nu ska jag försöka dra mig hem till darling. Får hoppas på att jag inte somnar påväg dit..
Godnatt gott folk. Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0