Börjar ledigheten med att vara..

SJUK! Jajamensan. **** var sjuk på jobbet så jag kanske vart smittad eller något.
Tur att jag inte ska jobba den här veckan då :) Så slipper jag smitta tillbaka igen.
Dock känns det väldigt surt att börja ledigheten med att vara sjuk. Hostar och nyser konstant!
Sen har jag ont i halsen också. Inte roligt!
Vaknade hur många gånger som helst inatt, fick verkligen ingen luft.
Magnus och jag har snarkat ikapp inatt, haha :D Brukar vanligtvis inte snarka, men när jag har ont i halsen och är snorig snarkar jag tydligen (: Jag anser det som payback.
Magnus snarkar dock inte så mycket, men han pratar konstant. Han börjat vänja mig, men ibland pratar han om så sjuka saker att det inte går att ignorera. Tokstolle!
Hämnden är ljuv, hihi.

Just nu ligger jag på soffan i en filt och försöker få upp kroppstemperaturen lite.
Ska försöka ta mig upp och dammsuga lite innan mor och far kommer hem.

Ha en trevlig dag (:


Gammal bild! Balen 2007 om jag inte missminner mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0