Botten

Har jobbat hela dagen, har gått jätte bra. Var helt själv för första gången idag :) wihuu.
Dock mådde jag så jäkla pissigt ett tag där så jag trodde jag skulle gå under, men jag höll ihop.
Men jag kan inte påstå att jag mår nå särskilt bättre nu, snarare sämre. UÄK!
Mår illa, är snurrig och snuvig. Värsta kombinationen ever :) hehe.

Funderar på att nätshoppa lite. Är väääldigt sugen!
Dock har jag mestadelen av mina pengar i cash nu, tack vare bajsförmedlingen och bajskassan.
Är det svårt att sätta in pengarna på kontot eller?! Suck.
Kanske ska försöka hinna shoppa lite på stan imorgon innan jag börjar :D hehehe.
Ska gå till kyrkan och lyssna på studenterna imorgon tänkte jag, en viss Gustav ska visst sjunga solo har jag hört? :D hoppas hoppas hoppas!
Sen ska jag jobba halv tolv till halv fem. Sen blir det direkt hem och klä om och sen till Gustavs och fira hans student. Missar ju honom och alla andra när dom går igenom stan imorgon (om jag inte lyckas tvinga med alla på jobbet). Men det ska bli skit kul. Önskar att jag tog studenten igen.

Nu blir det sängen! Förhoppningsvis joinar min man later ♥




Tänker på dig underbara Anna! :) Miss u ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0