Bra dag, dåligt väder

Hallå bloggen!
Idag har jag varit barnvakt åt lilla Elin :) Min kära syster är väldigt sjuk så då fick lillskrutt följa med hem till oss en sväng. Sen åkte jag och pappa hem till dom och var lite där.
Hon är så sjukt underbar den där ungen.

Synd att hon inte är lite äldre! Det är nämligen cirkus i stan snart. Behöver en unge!
Man kan ju inte gå dit själv liksom när man är 20 år.
Ska låna Johan tror jag :) Hatar clowner bara, hatar dom! Läskiga varelser.

Nu ska jag hjälpa mamma att göra sig i ordning för hon ska på fest/middag med jobbet :)
Ska vara chaufför åt henne och dom andra där antar jag? Hehe.
Jag ska träffa mina kära vänner Jonas & Emelie idag också (nej jag har inte glömt er har bara inte haft tid att ringa än), ska försöka få Magnus att slita sig ifrån fotbollen och vara med också.
Kan bli svårt, får bli mycket flörtande och smörande! :) Du är så söt!
Älskar dig underbaring <3

Nu ska jag pysa, kan skriva sen om jag hinner. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0