Drömtydare?

Jag drömmer så sjuka grejer alltså, särskilt när jag är sjuk.
Borde prata med en sån där drömtydare och höra vad dom betyder för jag blir inte klok allså!
Jag blir bara sjukare och sjukare, hostar som en gnu :( Kanske därför jag drömmer mer också.
Men jag hade mysigt igårkväll i alla fall. Jag & darling kollade på film. Eller ja, jag kollade på film.
Magnus orkar aldrig hålla sig vaken genom en hel film. Men det var mysigt ändå :)
Han hade köpt en plopp åt mig, är han inte världens sötaste? PUSS på dig.

Idag ska jag kolla på det nya avsnittet av True blood. Har verkligen längtat alltså!
Jag gillar vampyrer av någon anledning. Spelar ingen roll hur dåligt gjord serien eller filmen är, älskar de ändå.
Vampire diaries, True blood och Twilight. Sen finns det massa fler också, men dom är mina tre stora vampyr-favoriter.

Ska även göra allt i min makt för att bli frisk idag också. Vill kunna träna imorgon!
Har inte tränat på det nya gymmet än, bara städat och varit på invigning, haha.
Jag SKA dit den här veckan!

Ha en bra dag. Puss & Kram
Älskar dig Magnus ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0