Glöm allt jag sa

Skit i det jag sa om blogguppehåll. IM BACK!
Haha två dagars uppehåll vart det. Jag suger på att strunta i saker. Bra kvalité tycker jag :)
Livet känns lite lättare nu, var orolig ett tag där. Förstod verkligen ingenting!
Men nu förstår jag i alla fall, även om allt kanske inte är helt 100.
Jag är nöjd.

Jag har beställt en baseball jacka! Dom är sjukt snygga så jag fick lov.
Det vart en mörkblå, men vi får se om den är fin i verkligheten annars skickar jag efter en röd istället!
Har varit och grattat farmor idag också, hon fyller 81 år idag JA MÅ HON LEVA!
Den enda jag har kvar när det gäller mor/farföräldrar. Får hålla hårt i henne :)
Hon blir alltid lika glad när man kommer. Sötfammo (:


Nu ska mysa i soffan en stund. Ha en trevlig kväll :)


Den blåa blev det :) Får se hur det blir med röda..
Bild från google!


Kommentarer
Postat av: Lena

Kommer du passa super bra i :D

2010-06-30 @ 20:46:44
URL: http://nilmini.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Tack Lena :D Vi får hoppas på det (:

2010-07-01 @ 20:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0