Helt slut

Var vaken till fem i fredags, skjutsade Gustav lite hit och dit. Vart en aning sent :)
Men han tog ju studenten så jag höll mig glatt vaken!
Dock har jag varit helt slut efter detta, phhuu! Har sovit hela helgen :)
Måste lägga mig tidigt ikväll så jag orkar med jobbet imorgon. Kommer nog inte bli några problem, kommer sova som en stock!

Har klickat hem lite kläder och skor nyss också, det var jag värd :D Hittade dock inte så mycket, men men.
Orkar inte röra mig en millimeter, ska ligga på soffan tills Mango är klar tänkte jag! Sköönt.

Näe, en härlig tupplur väntar. Om ändå hunden kunde sluta snarka så!
Ha en bra dag folket. Och ja, grattis på födelsedagen Sverige.


Världens bästa hund. Men han snarkar som en hel armé :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0