Inte nöjd

Jag hade planerat in en romantisk picknick med darling idag.
Problemet är bara att darling har fullt upp och inte har hört av sig än.
Så jag tar mitt pick och pack och sätter mig i trädgården med Ticko och fikar.

Igår trodde jag att jag hade blivit frisk. Idag tar jag tillbaka det.
Har inte kunnat sova inatt pga många olika anledningar, men imorse mådde jag illa som en gris och hostade så mycket att jag trodde hela jag skulle vändas in och ut.
Åh, jag som var så frisk igår!!
Pappa kollade på mig när han kom hem och sa: Du ser inge bra ut. Tack!
Känner mig som en påse skit också. Trevligt karl ;)

Nu tar jag hunden och sätter mig på gräsmattan.
Have a nice daay :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0