Jobb, kebab & mys

Perfekt dag helt enkelt :) Kebaben ligger fint i magen, så nu blir det mys.
Magnus försöker febrilt slå mitt rekord på "Fingerball" på min iPhone. Haha jag tror jag skrattar ihjäl mig. Så fort jag säger: Nej men nu kommer det skita sig så dör han.
För er som inte fattar är Fingerball alltså ett spel! Haha det är så kul när han blir irriterad över att han inte kan slå mig på vissa saker!
FAN FAN FAN NU SLOG HAN MIG!
Nej nu måste jag fixa till detta. Klarar absolut inte av att han slår mig i något :D speciellt spel.

Ska åka till Borlänge med syster imorgon innan jobbet. Vill ha ett par nya sköna byxor jag kan jobba i.
Sedan ska jag jobba natt imorgon också. Första natten :) Spännande!
Lär mig nya saker varje dag, det gillar jag.
Var ganska nollställd innan, höhö (:

Näe, nu ska jag rycka till mig telefonen och spela tills fingrarna blöder.
Ha en trevlig kväll :D


Titta vad jag hittade i bokhyllan idag :)


Sötnos :)


Kommentarer
Postat av: Lena

Åh, vad mumsigt med kebab..

2010-06-08 @ 22:21:50
URL: http://nilmini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0