Sista dagen

Idag var sista dagen på jobbet, typ. Ska dit igen vecka 29, men det är ju så långt dit!
Trivs dunderbra. Kändes nästan lite jobbigt att åka.. Jobbade över en timme, så kul har jag det på jobbet.
Det är få förunnat!

Gud vad trött jag är på allt tjejsnack hit och dit! Ibland önskar man att man vore kille alltså, hehe :)
Sen är jag även trött på att leva i det förflutna. Skulle jag stå och trampa i det förflutna hade jag varit helt förkrossad. Vem orkar det liksom?
Man lär sig av sina misstag och går vidare.

Påtal om förflutna, snart fyra år sedan. Varför känns det som om det vore igår?
"Tiden läker alla sår" verkar inte alls hjälpa.
**** frågade mig vad det stod på mitt ben på jobbet igår. Det högg i hjärtat att berätta vad det stod för.
Hur kan det fortfarande göra så ont?



The better half of me died with you.


Kommentarer
Postat av: Anki

Vet inte vem som sagt att tiden läker alla sår, för det gör den inte. Man får hitta sätt att leva med den och finna styrkan hos varandra. Det är inte så konstigt att det fortfarande gör ont, det konstiga hade varit om det inte gjorde det. Din älskade syster, vår älskade vän, saknad av alla<3

2010-06-14 @ 20:00:29
Postat av: Madeleine

Du är underbar Anki! Hon hade tur som hade en sån bra vän som du <3<3

2010-06-14 @ 22:33:29
URL: http://madeleinebj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0