Spännande kväll

Hallå hallå!
Gårdagen var mysig, den spenderades hos bror med familj.
Åt gott och pratade om allt mellan himmel och jord. Såg ingen midsommarstång dock.
Ser inte meningen med den där stången bara.

Ikväll ska jag gå ut med min kära vän Josse. Hade så fantastiskt kul med henne sist vi var ut så då borde det ju bli kul ikväll med? Lets hope so.

Har nyss hämtat Jacob och Agge i Nusnäs, brorsan och Helen skulle på bröllop.
Så då vart vi hund och barnvakt :) Eller ja, mamma blir. Jag drar ju sen!

Nu ska jag lindra min huvudvärk en stund sen blir det att göra i ordning sig.
Ha en trevlig kväll folk.


Jag & Josse sist vi var ut. LOVE YOU!


Slänger in en bild på mig & älskling också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0