Världens bästa väder

Vilken grym dag! Jag har legat och solat på studsmattan hela dagen.
Hoppat som en galning har jag gjort också. Skit kul!
Har varit duktig och städat också, det var välbehövligt.
Tack gode gud för det fina vädret alltså! Man blir så lycklig när det är varmt och fint ute.

Tog cykeln bort till Anna en stund också, drack en cider och plantade blommor :)
Lite tjejsnack över en cider är aldrig fel!
Dock sabbade det för mig & darling, kan ju inte köra bil! Suck.
Trodde min käre far skulle köra mig till honom men det gick dessvärre inte.
Så jag får sova pojkvänslös ikväll, känns inte alls okej.

Vi har sovit utan varandra TVÅ hela dagar den här veckan, fy fan.
Får åka dit tidigt imorgon så jag får gosa av mig lite.

Börjar få huvudvärk nu känner jag. Ingen migrän idag tack :(


Ska nog lägga mig nu. Godnatt folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0