Dålig uppdatering

Nu har jag varit hemskt dålig på att uppdatera alltså. Vad har hänt då?
Jo, jag mamma och pappa har varit till min syster Jill i veckan och hjälpt henne att flytta in i hennes nya lägenhet! (Den är grymt fin) Där var vi till i torsdags, sen har jag bara myst med pojkvän och vänner.
Skönt att komma bort lite. Är väldigt trött på Mora nu!
Men jag har sökt 6 stycken skolor nu, så kommer jag in på någon av dem så drar jag fort som tusan. Och tar med mig pojkvän såklart <3

Ikväll kommer min bror och hans familj och fikar lite. Efter det blir det nog bara mys med älskling.
Ska försöka lägga upp lite bilder från resan till syrran nån gång också.
Har blivit så sjukt lat på bloggfronten nu alltså, ska bättra mig!






Bilderna är ifrån när vi var ut på Vasaloppsveckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0