Shoemaniac

Det är jag det. Fick i allafall hem dom efterlängtade kängorna idag! (Betalade 200 kr extra bara för att få dom skickade) Liiite stora kanske, skulle kanske haft 36 egentligen. Men jag har ju alltid raggsockor så det blir nog bra :)

Gick en jätte lång promenad med Ticko idag också, hur skönt som helst.
Sen har jag haft myskväll med Anna också.. Utöver detta har jag inte gjort ett PISS!
Är nöjd med skorna i alla fall!

Ungefär såhär ser dom ut, men inte riktigt. Mina är lite grövre och inte lika mycket nitar!
Love theeem <3


Kommentarer
Postat av: Lena

Hehe, okej :D Vi får se vad jag ska köpa. ^^, Hoppas allt är väl!

Kram

2010-03-16 @ 00:07:29
URL: http://nilmini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0