Home alone

Nu har mor och far lämnat mig ensam. Pappa åkte till värmland, han ska börja jobba där.
Mamma jobbar natt, så jag blev ensam kvar. Tråkigt att vädret är som det är, annars hade jag legat på studsmattan och solat hela dagen. Men icke! Får pyssla med något annat istället.
Imorgon ska jag och mami hjälpa Annakarin att flytta grejer till gymmet. Lär väl ta hela dagen antar jag!
Ska försöka hinna till jobbet och skriva på lite papper också, nån gång under dagen. Wihuu snart är jag anställd på riktigt :D älskar att jobba där. Underbara människor :)

Ikväll blir det mys med Ticko och Magnus :) Mina favorit killar.
Ha en bra dag trots regnet!

Puss & kram


Fick bli en relativt gammal bild!

UPDATE: Jag tar kort i en spegel, så jag har förlovningsringen på rätt hand. Blir liksom spegelvänt :)
Så nu slipper ni spekulera. Är fortfarande VÄLDIGT förlovad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0