Less på vinter

Det finns nog ingenting som kan göra mig mer deprimerad än snö. I alla fall i Maj.
Man vill ju ha vår nu, fint väder och blommor efter vägkanterna.
Men nej då, vi väntar till Juli med våren. Verkar rimligt tycker jag (?!)

Har pratat i telefon med arbetsförmedlingen och Tessi hela morgonen.
Att det alltid ska vara så mycket krångel med arbetsförmedlingen. Men jaja, får se hur det går.
Hade det inte varit för jobbcoachen hade det varit lätt att dra sig ur! Men nu är det ett rent helvete ska jag tala om. Borde dom inte vara glada att man får jobb liksom? Dom borde väl för sjutton inte göra det svårare?!
Dom är ju till för att hjälpa, men nja. Jag är inte helt övertygad!

Pratade med Tessi i alla fall, vilket gjorde mig hemskt glad. Funderar på att åka dit helgen innan min födelsedag.
Hon har ju egen lägenhet och allt nu, så det vore ju dags för mig att pallra mig dit. Och eftersom jag fyller år helgen efter måste jag ju shoppa :D Så det blir nog en tripp till el stockholmo.

Nu ska jag försöka sova en stund så att jag inte somnar när jag väl ska träffa Fia.
PUSS!


Tänk att jag snart blir hela 20 år. Borde jag fira det med att bli brun/svarthårig igen?
Är sååå sugen, saknar det!


Kommentarer
Postat av: KÄNSLOBLOGGEN - av Patrik PH Larsson

Ohhhh fyyy för snö... vikken tur att den inte kom för ett par dagar sen när jag var uppe å hämta bilen med Johan (som köpte den)... höhö. ;)



När fyller du ?



Jubileum å allt... höhö. :)

2010-05-04 @ 21:32:17
URL: http://dragonph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0