Lördag

Sov hos darling inatt, super mysigt som alltid.
Köpte sallad på vägen hem från älskling, så himla good! Åt upp den i ett nafs :)
Helmers kyckling sallad är den bästa i Mora.

Just nu väntar jag på att Fia ska bli klar någon gång så jag kan åka å kolla på hennen är hon rider.
DU ÄR EN SEGBOLL FIA! Sen får vi se vad som händer.
Inga planer, brukar bli bäst så.

Önskar att vi hade kunnat vara längre i Stockholm, men jag ska ju börja jobba så det går inte..
Men några dagar hinner vi med Fia :)

Gud vad skönt det är att vara ensam hemma alltså! Har spelat höög musik och badat i flera timmar, det är livet det! Hehe. Stackars grannar. Skönt att jag har rätt döda grannar då, HÖHÖ min humor är sjukt låg idag! (Bor bredvid en kyrkogård)

Nu ska jag poppa musik och sminka mig för en gångs skull. PUSS
Älskar dig M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0