Lycklig

Var barnvakt med älskling imorse, åt hans systers barn Nova. Underbar unge :) Säger inte många ord dock.
Lite svårt att veta vad hon vill :S Men hon är sååå söt.
Magnus är så bra med barn, det är bra att veta inför framtiden, höhö :D
Efter den mysiga morgonen med älskling och Nova åkte jag och Fialotta ner till arbetsförmedlingen och pratade lite med nån snubbe där. Jag ska få pengar för senaste månaden även fast jag har fått jobb! Great.
Extra pengar skadar inte.

Ikväll ska jag och Fialotta ha sleepover, för tidigt imorgonbitti åker vi till Stocklaholma! Wihuu.
Vi har en heldag på stan imorgon sen ska vi vara barnvakt. Har varit mycket med barn på senaste kom jag på. Hehe :)
Åker hem onsdagkväll dock, ska jobba på torsdag. Så det är lite synd =/
Men på två dagar ska vi nog hinna med en del hoppas jag. Skönt att komma bort!

På torsdag börjar jag som sagt på jobbet, ska inskolas. Är sjuukt nervös, men det ska bli skit kul.
Vilken vecka alltså! Kommer bli sååå skoj. Har inte tid med att fylla år! Suck..

Känns lite halvjobbigt att åka ifrån darling dock, vi har haft det så bra dom senaste dagarna. Men men :(
Vi får börja om när jag kommer hem igen. Älskar dig Magnus, du är BÄST!


Nu måste jag packa. Ha det så bra :) Bloggar från mobilen imorgon (om det fungerar). PUSS!


Sist jag var i sthlm med babe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0