Måndag

Den här dagen har varit skoj! Vaknade runt nio och försökte tvinga Magnus att köra mig hem, men han reagerade inte ens. Så då sov vi till tio, sen körde han hem mig. SÖMNTUTA!
Väl hemma väntade far, syster och lilla elin :) Världens bästa kid alltså!
Åkte till farmor och hälsade på lite, kul att se henne. Sen vart det bara massa bus.

Sen åkte jag till Anna och snackade skit en stund. Skulle ha solat också, men alla j*vla studenter har solat sönder solarierna! Jaja. Ska sola imorgonbitti istället, och gymma lite. Sen ska jag till busfröt och syster!

Nu ska jag lägga mig så jag orkar gå upp imorgon!
Lycka till med håret nu Anna, hoppas du får till det ;)

Puss & kram!
Älskar dig Magnus, du är bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0