Marknad

Sov inte en blund på hela natten pga djuren som hade damp. Gick upp tvär sent, körde fort som fan till Rättvik för att gå på marknaden med syster, björn och lilla elin. Skit mysigt faktiskt, jätte bra väder.
Träffade på vackra Lena också.. Ibland saknar jag klassen hemskt mycket alltså, särskilt när man stöter på någon av dessa 18 personer som gjorde det möjligt för mig att fullfölja skolan trots att min syster gått bort endast två månader innan. Vi måste träffas snart igen, allihop.

Vart kvar i Rättvik ganska länge, fick lov att leka av mig lite med Elin :) Sötnos.
Nu ska jag snart hem till darling och kolla på nån värdelös film och sova läänge! <3

Imorgon får vi se vad som händer, kanske Rättviks bowling, kanske hemmakväll? Märks helt enkelt.
Näe, nu ska jag göra mig i ordning.
Ha en trevlig fredag :) PUSS


Sötaste! Gammal bild dock.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0