Nästan som nytt

Pappa har kaklat om i köket och det är så jäävla snyggt! Vi hade vitt kakel förr, nu är det svart och dö snyggt.
Ska ta en bild när det är klart. Pappa får slita på ett tag till :)

Imorse väckte pappa mig vid åtta, för då skulle vi köra iväg en av bilarna till Ford, för det är nå fel på den. Såklart! Så då fick jag köra efter och hämta pappa där. Jag knappt vaken när jag satt mig i bilen. Ögonen var torra som bara den å jag vet inte riktigt hur jag tog mig hela vägen till ford alltså. Hatar att köra bil när jag är sådär trött. Men det gick ju bra iaf :P

Nåja, ska väl hjälpa pappa lite.
Ska mysa med darling lite sen också tänkte jag. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0