Shoppomanen Madeleine

Jodå, idag gick jag lös igen. Köpte några linnen, tights och lite annat småtjaffs.
Men det var fina grejer, så då är det lugnt va? :P Fyller ju ändå år på söndag, då får man shoppa.
Imorgon ska jag jobba till sex, och sen ska jag å mitt patrask bowla här på Moras nya bowling.
Ska bli kul :)

Ska hjälpa till på nya gymmet också, ska dit vid åtta. Är inte jätte peppad faktiskt, hade velat sova ut så jag orkar hålla igång hela dagen och kvällen! Men jag får dricka mycket kaffe på jobbet.
Ska försöka hinna upp till Kappahl och köpa ett par strumpbyxor också! Hur ska jag hinna allt? Suck.

Migrän har jag haft idag också, skit kul. Känns lite bättre nu, men illamåendet sitter kvar.
Nu ska jag leta efter ett par springskor på nätet som var slut i min storlek på intersport :( Hoppas att dom finns någonstans!

PUSS Å KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0