Tråkig måndag

Regn och uttråkad, kan det bli värre? Jag och Magnus skulle egentligen ha åkt på en roadtrip idag och shoppa lite.
Men nu blev det inte så ändå. Hade det varit finare väder kanske man hade blivit lite mer inspirerad, men näe.
Vi får ta den där roadtripen senare någon gång istället.

Just nu försöker jag hitta en bra lösning på hur jag ska hinna ta mig hem ifrån Stockholm så jag kommer hem till jobbet i tid, vill ju inte direkt vara sen första dagen! I värsta fall får jag ta onsdags tåget kl 18.
Men jag hade ju velat vara där meeeer! Fasiken alltså.
Vi får åka till Stockholm i sommar igen Fia, då jag INTE jobbar! Hehe :)

Vill åka till mina fina vänner i Aten också, ska försöka hinna dit i sommar. Saknar dom tok mycket.
Det har ju hänt så mycket sedan vi var där sist. Minoa har fått jobb, dom plugger på universitet å har fått körkort och allt. Näe, ska nog boka en weekend till Aten snarast..

Ska kika vidare på resor hit och dit nu. Ha det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0