Björn Skifs

Ja! På lördag ska jag, mamma och pappa på Björn Skifs i Leksand. Blir nog skoj!
Har aldrig sett han live så det ska bli spännande. Han är inte direkt någon favorit, men de blir nog bra :)
Jobbade med Anna idag också, alltid lika kul :) ♥ Ska jobba imorgon med! Och på fredag tror jag.

Imorgon ska jag ner på stan och försöka haffa med mig ett par julklappar innan jobbet!
Vill försöka vara klar med de flesta julklapparna tidigt i år. Är less på att allt ska hända i sista sekund!
Men jag och Anna har planerat in en tripp till Falun inom en snar framtid, får köpa några då också :)

Nu ska jag fixa med tvätten. Sen blir det lite tv (: PUSS OCH KRAM.
Massa kärlek till dig Magnus ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0