Konstigt

Så fort jag skriver minsta lilla om min syster så är statistiken i topp.
Är det verkligen så intressant? För mig är det en ren pina. Men ioförsig kan jag förstå att det är intressant.
Inte många 16 åringar som går igenom det jag gjorde kanske.
Men det är lite läskigt att ni föredrar sorg framför glädje!


Imorgon ska jag låna ut min pärla till fina Anna som ska till Falun. Är lite nervös faktiskt, det är ju sånt skit väder!
Får se om jag följer med eller inte. Lutar nog åt att följa ändå!
Ska försöka vara vid liv när Anna kommer imorgon bitti, haha :)

Imorgon kväll ska jag försöka tvinga pojkvännen till att gå på 3D bio. Spelar liksom ingen roll vilken film det är!
Har aldrig sett bio i 3D, så nu är jag taggad. Om jag bjuder han borde han inte tacka nej va? :)


Näe, nu ska jag dra mig ner mot sängen. Sov sött :)
Magnus ♥


:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

du ska med!;D<3



o du, folk e för nyfikna ibland!!!

2010-11-10 @ 23:05:01
URL: http://lindebergskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0