Nattjobb

Jobbade som sagt natt inatt. Gick rätt bra men tusan vad trött jag är idag!
Kom hem lite efter åtta och la mig ganska direkt på soffan och sov till typ 12-13!! Shit alltså.
Man sover ju inte ordentligt när man jobbar, man hamnar ju aldrig direkt i en djup sömn liksom.
Men nu är jag lite piggare i alla fall :) Imorn ska jag till syrran och leka av mig lite, så jag behöver vara utvilad haha.

Ikväll ska vi ha mys och filmkväll! Min prins åker ju till Stockholm imorgon så då behöver man en myskväll.
Pappa kommer nog dock vara med på ett hörn, haha. Vi ska se filmen Inception så då kan han nog inte hålla sig borta kan jag tänka mig.

Eftersom jag jobbade igårkväll så kunde jag och Magnus inte gå på Harry Potter :(
Hade sett fram emot det jätte mycket, men jag fick pengarna tillbaka i alla fall.
Ska gå på den på söndag eller måndag när Magnus kommer hem istället!

Näe, nu ska jag ta en dusch. Hörs later (:
Älskar dig MAGNUS! ♥♥♥♥♥♥♥

jag älskar dig magnus
chäärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0