Rensning

Ja, nu har jag börjat rensa lite bland mina bilder. Sen jag köpte min underbara kamera så har det tagit en heeel del bilder. Och det börjar bli överfullt alltså.
En sjuk grej jag märkte var att typ hälften av alla bilder är på... ELIN! Haha.
Nästan 1000 bilder! Är uppe i 500 nu men har inte ens gått igenom hälften.
Så nu har jag gjort en egen mapp till alla Elin-bilder.

Men gud vad mycket roliga bilder jag har tagit som jag inte kommer ihåg :)
Ska lägga upp alla roliga så fort jag får tid.


Tatuerade mig idag också ja. Gick på en kvart, haha.
Han tyckte inte att det var nödvändigt att fylla i hela tatueringen, så vi fyllde bara i namnet så att säga.
Men nu syns det vad det står i alla fall! Sen gjorde vi lite justeringar också, så jag är super duper nöjd :)
Vart hemskt sugen på att bygga ut den massa, men han tyckte nog mest att jag var dryg.
Så jag betalade mina ynka 200 kronor och gick där ifrån.. Han ville nog få ut mig så fort som möjligt! :P
Har aldrig varit med om en så snabb tatuering.


Måste ringa till bion imorn, har bokat biljetter till på onsdag (Harry Potter) men jag jobbar natt då så jag kan inte gå. Hoppas det går att ändra!


Här kommer två roliga bilder som togs i sommras någon gång!


Här ser vi ju rätt normala ut!


Men ja..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0