Värmland

Åh vad jag trivs här. Man blir så harmonisk!
Sen att det är fint väder också är ju heller inget fel :) Underbart!
Har tagit MASSVIS med bilder med min nya älskling. Är så sjukt nöjd alltså! Bästa köpet sedan ifåneen.
Dock har jag inte lagt in dom än, så jag får visa dom sen någon gång. 
Ska tvinga syster yster att ställa upp som modell, behöver lära mig mer om kameran.
Hon lät dock inte helt lycklig över min fina idée. Ska försöka locka henne med svamp :P Det är det enda som fungerar på henne, hahaha :D

Igår plockade vi huuuur mycket svamp som helst. Det var svamp överallt, höll på att bli tokig!
Att rensa skiten var dock inte lika kul. Vi är inte ens klara.. Fan!
En hel korg och en hel kasse vart det, både gula och trattkantareller. GOTT!!
Jag ska dock skänka bort mina svampar. Har redan massvis (:


Nu ska jag pilla med kameran lite :) Ha det så bra!


HAHAHA! Här fyllde jag 14 år. Vilka småttingar :)


Kommentarer
Postat av: anna lundh

Heej! vi var i Sharm el Sheik :) ni måste ju till Kairo och se pyramiderna :D typ en sånt där måste-innan-man-dör grej att besöka.

kraaam

2010-09-03 @ 12:16:41
URL: http://annalundh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0