Två blev en

25/4-11
Den här dagen kommer bli en dag att minnas i framtiden.
Idag blev du min och jag din. Exakt en månad efter första kyssen!
Visst, vi har varit som ett par en ganska lång tid. Men vi har varit lite försiktiga eftersom båda två nyligen blivit singlar. Men idag förändrades allt. Jag ser en framtid med dig, och när jag kollar in i dina ögon ser jag kärlek.
Ingen har någonsin tittat på mig så som du gör, och jag har aldrig känt mig så trygg med någon.
Hur mycket jag än kämpade emot dig i början så gav du aldrig upp. Du är bevis på att äkta kärlek finns.
Jag tänker på dig varje minut vi är ifrån varandra, och när vi är med varandra går jag som på moln.
Du har klarat det jag trodde ingen skulle lyckas med, du har fått mig att tro på kärlek igen.
Perfektion!

Kommentarer
Postat av: Lena PS

Dessa ord värmer verkligen en moders hjärta....puss o kram <3

2011-04-25 @ 22:55:34
Postat av: Madeleine

Vilken tur, för det kom rakt ifrån hjärtat. Nu kan jag äntligen kalla dig svärmor (: puss och kram <3

2011-04-26 @ 01:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0