Face-rape

Idag igen! Fast denna gång var det David som var boven.
Han skrev typ "jag gillar pojksnopp", och det roligaste var att jag fick en kommentar som sa: "Inte flicksnopp då?"
Haha jag dör. Det här huset går inte att vara i! Man har absolut NADA privatliv. Men jag gillart ;)
Det har varit en underbar dag i alla fall. Träffade Adde en sväng, åkte till Orsa med Dave och hälsade på Josefin & Rytter, käkade på Bykrogen och nu sitter vi i huset och tar oss en öl :) Mycket bra dag!



Skriver imorgon :D Vi har nämligen myskväll här "hemma" så jag vill gärna slippa sitta här (:
PUSS & KRAM


Titta vilken fin frukost babe gjorde åt mig en morgon ;) Hundra poäng till dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0