GLAD tjeeeeeej

Nu börjar jag bli friskare! ÄNTLIGEN säger jag bara. Har verkligen varit som en zombie =/
Igår vaknade jag upp till doften av rosor (om jag hade haft något luktsinne så att säga)
Visst är han romantisk? :) Inte varje dag man får rosor en tidig morgon liksom..
TACK bästa du.


Idag har jag klippt mig (på tiden), myst lite på studsmattan och käkat middag med mina föräldrar.
Nu ligger jag & David och kikar lite på kläder och skor. Han hatar att shoppa så jag föreslog att kika på nätet.
Vågar jag nämna att jag är en shopaholic? Nja, väntar nog ett tag med den bekännelsen.
Nu ska vi kika (läs: mysa) vidare. Uppdaterar mer imorgon (: Godnatt på er! ♥
(: happy days

Kommentarer
Postat av: övriga världen

Tror vi spyr!

2011-04-24 @ 13:40:38
Postat av: Madeleine

Genomskinligt! Tönt.

2011-04-29 @ 10:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0