Happy days

Gud vilken bra dag jag hade igår!
Först åkte jag, Andreas och David och lirade lite fotboll och drack nån öl, skit kuul :)
Sen åkte vi "hem" igen och bytte om och åkte till Ellinor som fyllde 19 igår, grattiiiiis!
Där bjöds det på grillat och massa gott. Kanske vart nåt bål-glas för mycket men den bjuder jag på.
Hade så himla kul! Kvällen avslutades "hemma" med Andreas, David och Ellinor. 
Ölspel, bra musik och underbara människor. Livet leker! Har inte varit såhär glad på flera år..
Är sådär töntigt kär! Klarar inte av att vara ifrån honom en sekund.

Önskar att jag hade tagit några roliga bilder igår men tyvärr =/
Idag kommer Micaela och Stefan hem! Det blir säkert nåt roligt äventyr så jag ska ta lite bilder idag istället :)


Nu kom Andreas upp och föreslog att vi skulle käka pizza.
Jag som har lyckats gå ner 6 kilo nu, faaen! Men äh, lite onyttig får jag vara.
Får hoppa lite extra på studsmattan helt enkelt ^^


Näe, nu ska jag göra något vettigt! Ha en bra dag människor.


Jag är hellre blind än ser ett liv utan dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0