Igår+idag

Gårdagen var som sagt min & Davids första dag som ett officiellt par :)
Det firade vi med en picknick i skogarna i Orsa! Sallad, vindruvor, vitamindrycker, plommon, nötter och en hel del mys! Så himla underbart. Sedan åkte vi hem till David och fortsatte mysandet med massa goda ostar och kex! Kvällen slutade med att David byggde ett kärleksnäste/koja åt oss :) Så vi sov under ett bord inatt, hahahaha.
Du är världens bästa pojkvän David :)

Imorse vaknade vi upp rätt slitna eftersom ingen av oss sov ordentligt i "kojan", haha.
Sen bjöd jag David på fika på kaffestugan! Efter det har vi inte gjort så mycket, fixat lite hemma och handlat typ!
Ikväll blir det grillning med Andreas & Jonas! Göööött. Tänker faktiskt unna mig en öl!
Fick mitt schema idag, så jag tänker fira det. Börjar på tisdag :) WIHOOOO!

Bildregn från söndag-nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0