Sjuk+kärlek

Jag mår inte bra, men det förnekar jag. Jag håller skenet uppe för Davids skull.
Men jag vet att den dagen han åker kommer jag hamna i en djup depression :( FAN!
Imorgon blir det sjukhuset i alla fall. Min kära Micaela följer med mig! Vad skulle jag ha gjort utan dig? ♥
Hoppas verkligen jag blir frisk tills jag ska börja jobba. 


Jag & David har precis gjort en tacogratäng som vi tänkte bjuda Micaela & Stefan på!
Älskar vår par-kvällar :) VÄRLDENS FINASTE MÄNNISKOR! Kärlek till er, love you guys!!! ♥


Nu ska vi studsa lite innan maten :) Puss på er!


Varje sekund med dig är guld!

Kommentarer
Postat av: Jill

Krya på dig... MÅNDAG... Om allt går som de ska <3<3<3

2011-04-28 @ 20:46:55
Postat av: Madeleine

Taaack! Okej vad kul :) Ska försöka att inte smitta dig :P <3 <3 <3

2011-04-28 @ 22:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0