Hej?

Nej det här med att blogga går ju inget vidare märker jag, och det lär nog inte bli någon ändring förrän David åker till Norge heller. Alla lediga stunder spenderas ju såklart med honom. Jisses vilken toffel jag är.
Annars då? Vad har hänt? Nja inte mycket alls, bara jobbat och varit med D.
Det vart utgång i lördags! Väldigt spontant, alltid roligast så. Hamnade på vasa (!!) av alla ställen, haha.
Vart nog lite för mycket av det goda, jag och D mådde inte bra igår, vilket var synd då pappa fyllde år igår!
Vi var inte dom piggaste på kalaset. Men det var kul att träffa släkten lite och pappa vart jätte glad över alla presenter. Fick mysa lite med Elin & Julia också, alltid lika kul :)


Har jobbat natt inatt så jag är lite koko i huvudet just nu. Ska försöka sova lite sen ska jag umgås med min fina vän Adde. Men innan jag sover måste jag fanimig vika in alla mina kläder. Ni skulle se hur det ser ut hos oss, ikea påsar med kläder ÖVERALLT! Usch, ska aldrig mer flytta. Wä!

Bara att sätta igång då..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0