Hata Siba

Såhär ligger det till: jag lämnade in min iphone den 22a December hos Siba pga att av/på knappen hade slutat fungerat. När det hade gått ungefär 2 veckor över tiden som dom hade sagt till mig började jag ringa och mejla men ingen kunde svara på varför den inte var lagad!
Sen efter det har jag ringt, mejlat och chattat med Siba minst en gång i veckan.
Och IDAG ringer dom och berättar att dom har GLÖMT att skicka iväg den till lagning.
Han som tog emot min iphone var tydligen ny och hade lagt den på fel ställe. Därför kommer jag få vänta typ en månad till. Han som ringde hörde nog att jag var jätte arg och ledsen.. För jag skulle få någonting för besväret iaf.
Och det hoppas jag verkligen! För det här tänker jag inte stå ut med.
2 månader.. Jag ska göra kaos med dom (; haha.

Lämna aldrig in era telefoner på reparation på Siba säger jag bara.
Är så himla besviken och arg. Det här har förstört min dag! Hur kan man glömma att skicka iväg en telefon?
Och varför har dom inte kollat upp det dom andra 40 gångerna jag har ringt? SUCK..


Ska jobba ikväll sen får vi se vad som händer. Ska nog träffa en vän :) PUSS på er

Kommentarer
Postat av: ida

fin blogg! :)

2011-02-03 @ 17:29:50
URL: http://iidapiidasukkerspeeda.blogg.se/
Postat av: M A I D A

vill du bli dagens blogg? då är det bara att kommentera senaste inlägget. Jag lottar ut 5 bloggar och tävlingen avslutas 00.00

kram! :)

2011-02-03 @ 17:46:25
URL: http://maidadresevic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0