Konstig natt

Den här natten har nog varit den konstigaste på väldigt länge.
Försökte ju så stort somna tidigt, men det går inte när man sover själv. Satt uppe och grubblade länge..
Varje gång jag är övertygad om att allt är bra igen kommer det fram något nytt.
Sen fick jag sms kl 4 inatt.. Och då kändes det som att jag nyss hade somnat!
Så vart det bråk.. IGEN!


Nu får det vara nog. Ska jobba natt inatt i alla fall. SKÖNT!
Att tänka på någon annan än dig är nog precis vad jag behöver. Sen ska det bli hemskt skönt att inte sova hemma, klarar inte av det längre.

Skulle ha varit ut och sprungit idag också, men jag fryser ihjäääl :(
Får ta det imorgon efter jobbet.

Dags att göra sig i ordning lite. Kanske skriver mer senare :)



älskar dig!


Kommentarer
Postat av: josefin

älskar dig <3

2011-02-01 @ 13:21:17
Postat av: M

du är bäst <3

2011-02-01 @ 14:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0